top of page
Co pro Vás můžeme udělat?
Důležité dokumenty
Ceníky a nabídky
Žádosti a smlouvy
Všeobecné obchodní podmínky VOP, další podmínky, GDPR, reklamační řád
Ostatní dokumenty
Výpověď služeb
Pokud jste se skutečně rozhodli ukončit naše služby, prosíme, vyplňte formulář pro výpověď služeb.
Vaši žádost zpracujeme co nejdříve a budeme vás informovat o dalším postupu.
Často kladené dotazy
-
Co je volání VoIP?VoIP (anglicky Voice over Internet Protocol) je doslova “volání přes internetový protokol”. Abyste mohli využívat VoIP, potřebujete mít internetové připojení - například od nás. Prozkoumejte naši nabídku internetových služeb.
-
Co potřebuji pro VoIP?Od nás dostanete telefonní číslo tzv. geografické (znáte je jako běžná čísla telefonních linek, začínající číslicemi 2 až 5). Dále potřebujete telefonní přístroj pro VoIP, který se liší od běžného telefonního přístroje konektorem pro internet.
-
Můžu si přenést číslo?Ano, pokud si chcete zachovat své stávající číslo pevné linky, můžete si jej přenést k nám. Služba je zpoplatněná dle ceníku. Přenést lze veškerá tzv. geografická čísla začínající na číslice 2 až 5. Přidělení nového čísla je vždy zdarma.
-
Mohu použít svůj telefonní přístroj?Váš telefonní přístroj musí umět IP telefonii (ve specifikaci hledejte možnost nastavit “SIP účet”), fyzicky do něj musí být možné zapojit ethernetový kabel (konektor RJ-45). Běžný telefonní přístroj je připojen “jen” dvoužilovým telefonním kabelem s konektorem RJ-11. Existuje i možnost před běžný telefonní přístroj zapojit “převodník” ve formě VoIP brány, ale častěji je jednodušší pořídit nový, plně funkční, VoIP telefon. Máte-li VoIP telefon od jiného poskytovatele, zašleme Vám jak jej nastavit pro naši síť.
bottom of page